svar på frågor

1. jag vet riktigt inte nästan varje dag minst 1 inlägg per dag(?)
2.jag tycker du är en underbar vän.
Helt galen,rolig,fin,snäll, och så vidare
är jätte glad över vi började träffades igen för du har hjälpt mig med så mycket just nu!
så du är toppen matilda! :love:
3.jag vet faktiskt inte om du menar typ linje och så funderar jag på naturbrukspogram och hålla på med djur och lite sånt..men jag vet inte!
4.tillo börja med så vill jag väl ha 1 . men max 4 iaf?..
jag är så dålig med namn men ett fint namn är Alice och isabelle iallafall:)

Kommentarer
Postat av: matilda

hihi , du är också helt toppen !<3

2011-09-16 @ 13:24:11
URL: http://matildajulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0