känner bara att jag vill skriva av mig lite,kanske behövs?

jag vet inte vad jag ska göra.
det känns som ett tomt hål utan dig i bara några dagar?
saknar dig hela tiden i mina tankar är om dig hela tiden.
jag känner jag kan inte lämna dig jag tycker om dig för mycket,men om jag tänker tillbaks till det som hände.
du lämna mig,du ljög för mig?,jag är verkligen rädd att det ska hända igen för det gör så ont.
att jag kan vara rädd för "små" grejor?.
jag vill bara vara med dig hela tiden,bara känna dina underbara läppar,höra din vackra röst och din dåliga skämt.
jag vill inte vara ensam,när jag är med dig känns det som att jag  bara kan vara mig själv,behöver inte se bra ut kan ha på mig vad jag vill,bara vara mig själv.
jag vet inte om det kommer bli du vet "han" och jag,jag vill inte tro på det heller för det är inte han jag faller för,inte han jag har känslor av,det är inte han jag kan tänka mig tillsammans med.
det är bara dig jag har gråtit för,bara du likom.
Gud vad jag vill,jag vill bara sluta gråta och verkligen ta tag i detta men jag vet fortfarande inte hur jag vill.
och när jag vet det.det vet jag inte..

nightmarehaníí second home: Fotky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0