hemsk uppdatering

Dom senaste dagarna har varit fullt upp för det mesta och verkligen inte haft tid och lust att sätta mig framför datorn och blogga.
så det har inte blivit nån uppdateringen,det ser jag på statistiken direkt.. :(
Skolan tar kol på mig,varje morgon måste man gå upp as tidigt,plugga plugga plugga.
jag orkar verkligen inte med det,men man måste ju..
-
I torsdag så åkte jag och älsklingen in till marieberg och skulle shoppa men vi hittde inget och så
så vi åkte hem och bara tog det lugnt.
-
I går var först jag och matilda inne i örebro och shoppa hittade lite grejer lägger (upp bilder sen eller nått)
Senare drog vi in till vrestorp och där vart det kaos.
känner mig så himla taskig så,så himla dum,ångrar mig verkligen,jag var verkligen inte mig själv.
Jag blev en helt annan person..
-
Och idag så var jag inne i örebro med mamma & älsklingen och hälsa på mammas bästavän Anna
så nu är jag hos pappa och bara chillar lite,senare åker jag och älsklingen hem och kollar film och bara mysa till det!
u cant play on broken stringsSeize the moment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0