nya bloggläsare?

Hej jag heter ida lindh och jag är 14 år,och fyller 15 nästa vår.
jag bor i hallsberg med min mamma i en liten lägenhet.
min pappa bor i ett hus i hälabrottet med sin tjej,och mina underbara två katter.
monsan och morran (jätte dålig bild på morran)

Jag älskar att shoppa,att vara med mina vänner och framför allt att rida!
jag går på ridskola varje tisdag i sickelsta .
jag vart fodervärd där på en häst som heter hope (hon på bilden )
hon var helt underbar men jag klara inte av henne ordenkligt att rida hon är inte som mig heller.
-
och en till andlening var att jag slutade var att jag hittade matildelundsferrari

helt underbar häst!,han var bara min.
min dröm häst 4årig nyforest bara grundriden.
men sen blev jag av med stallplatsen jag hade honom där pgr av att stall ägaren var totalt dum i huvudet och sendes hittade jag ingen annan stall plats och jag var tvungen att lämna tillbaka honom.
vilket jag mår väldigt dåligt av idag.

jag orkar inte skriva mer just nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0