Gammal bild på mig och matilda :love:

ska snart iväg till läkaren och kolla upp min nacke/hals har slagit till den ordenkligt i avramligen!
den är väldigt stel och det gör as ont när jag vrider den eller böjer osv.
även när jag ligger i sängen och ska ta upp huvudet känns det som huvudet är en betongklump så jag kan inte lyfta mig huvudet själv så jag måste ta hjälp med mina händer :/
-
även har jag ont i svanskottan men det jag lungnat sig förut kunde jag inte ligga på den för det gjorde så ont,och när jag skulle setta mig nån stans,och det var väldigt jobbigt!:(
-
jag har inte berättat om att jag sommajobbar(?)
jag sommar jobbar på ett kollo uppe på motorp och får ca 25 kr i timmen (inte så bra,men det är ju alltid nånting!) jag började igår när jag hade som ondast :$
och så ska jag jobba 1 veckor framåt!
så imorgon ''onsdagen'' så ska vi sova över där med alla 45 barnen,heheh!
men det blir nog bra där,men inte här på uppdateringen!
-
sen i helgen så ska jag ju med vilma och campa med hennes familj i askesund!:D
ska bli as roligt :)
-
blir ju alldrig uppdatering typ ju :(
-
bjuder på en gammal bild
men nu måste jag dra chaaao :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0