svar på frågestunden

Elin
1.Vad är din favoritfilm?
2.Vart skulle du vilja åka?
3.å vad tkr du om miig :)

svar:
1.Jag har ingen direkt favorit film,just nu är jag fast i desperate housewives
2. Det finns massor av ställen jag skulle vilja åka till typ som,usa,london osv
3. jag tycker du är jätte söt och en snäll tjej :)

Alexandra
1.Vad tycker du om mig? ;)))
2.vad är din favorit godis?
3.hur vart du o jonas tsm? :)

Svar:
1.jag tycker du är jätte fin,och grymt snäll,en person jag verkligen vill lära känna bättre :)
2.favorit godis är nog maraboo apelsinkokant :D
3.på söndag(imorgon) så är det 3 månader med min älskling (:

Anonym
1.vem är/var din största kärlek
2.vad får dig må bra
3.vad älskar du mest med dig själv

Svar:
1.jonas är min största kärlek
2.när jag mår bra så tillbringar jag min tid med min familj,min kille,och mina vänner.
jag mår även bra när jag är vis hästar.
3. jag kan ju inte säga att jag älskar mig själv direkt,jag har sämt självförtroende.
så jag tycker inte om någonting med mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0